ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه و 22 ثانیه
ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد برترین ها: ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان» را از سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد. این نهمین سال است که ایرانسل در همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برگزیده می شود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، صبح امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، با حاضر شدن دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاه های اقتصادی و اهالی رسانه، در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار شد.
در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهنده خدمات نسل 5 در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم در سخنانی گفت: از نظر رعایت اخلاق در کسب وکار، تفاوتی بین مصرف کننده و تولیدکننده وجود ندارد. تنها اخلاق باید بین این دو حاکم باشد و اگر اخلاق در کسب وکار نباشد، حقوق طرفین رعایت نمی شود.
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هم با اشاره به اهمیت رضایت و حمایت از مشتری گفت: در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویه های تازه و سخت گیرانه در کنار افکارسنجی، سعی بر ایجاد انگیزه های جدید، در کنار تشویق بنگاه های اقتصادی داشتیم.
فرهیدزاده در ادامه اضافه کرد: بنگاه های اقتصادی مطابق چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری، تحت زیرشاخص هایی مطابق جدول ارزیابی، مورد بررسی قرار می گیرند و نتایج ارزیابی، آشکار می کند که این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرف کننده و اهمیت مشارکت او، تبدیل شده است.
این مراسم با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به بهره گرفتن از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف کنندگان، توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، برگزار می شود.
ارزیابی و انتخاب بنگاه های برگزیده در این همایش، حاصل فرآیندی یک ساله است که مطابق شاخص ها و مفاد درج شده در آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان انجام می شود و در این دوره ارزیابی، عملکرد شرکت کنندگان در نقطه ارتباط با مشتریان و رضایت آن ها، بیشتر از دوره های قبل، حائز اهمیت بوده است. بر همین اساس در بیست ودومین دوره، از میان ۲۸۰ شرکت خواهان، ۹ شرکت حائز شرایط تندیس طلایی، ۸ شرکت حائز شرایط تندیس نقره ای، ۲ شرکت حائز شرایط تندیس برنزی و ۱۶ شرکت حائز شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، در جمع برگزیدگان قرار گرفت و تندیس نقره ای را دریافت کرد.
ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در هشت دوره، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه و 22 ثانیه
اخلاق ایران حقوق رسانه دسته : رایانه و گوشی همراه

قیمت (دلار)تفییرعنوان
0.41709525.49%Onomy Protocol
0.751167-0.001%XSGD
4.61-4.18%BarnBridge
0.180576-6.26%Carrieverse
3.26-1.18%FC Barcelona Fan Token


©2003-2024

0.13788 20.33 48